Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zespół Szklono-Przedszkolny w Zarzeczu

ul. Adama Mickiewicza 45, 37-400 Zarzecze

Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ZARZECZU zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zspzarzecze.naszbip.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 3
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jan Szuba — mejlowo spzarzecze@zszarzecze.vot.pl lub telefonicznie 158411002.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek szkoły znajduje się w centrum miejscowości przy głównej ulicy, wyróżnia się w otoczeniu, można go zidentyfikować jako obiekt użyteczności publicznej. Połączony jest przewiązką z obiektem sportowym. I. Stanowiska postojowe dla samochodów 1. parking o twardej nawierzchni z kostki brukowej, 2. stanowiska parkingowe połączone z najbliższym chodnikiem pochylnią umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim, 3. chodnik z kostki brukowej o szerokości 200 cm. II. Budynek szkoły: 1) Strefa wejścia: - wejście główne do budynku z pochylnią umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim, - wejście dodatkowe ze schodami, bez możliwości dostępu z poziomu chodnika oraz bez pochylni czy dźwigu osobowego, - obiekt sportowy posiada 3 wejścia z poziomu chodnika z drzwiami umożliwiającymi wjazd wózkiem inwalidzkim. 2) Komunikacja pozioma budynku: - korytarze o szerokości 3 m na każdej z trzech kondygnacji budynku zapewniające możliwość ruchu dwukierunkowego. Ciągi piesze zapewniają bezpieczeństwo - brak przeszkód na całej długości. - wysokość ciągów komunikacyjnych większa niż 220 cm 3) Komunikacja pionowa budynku: - schody wewnętrzne i zewnętrzne są zaopatrzone w balustrady, - brak pochylni czy windy umożliwiającej poruszanie się między piętrami osób z niepełnosprawnościami, 4) Wnętrze budynku: - sekretariat szkoły znajduje się na pierwszym piętrze budynku, - punkt informacyjny znajduje się na parterze budynku przy wejściu głównym (A), - w szkole znajdują się dwie toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, które zlokalizowane są na parterze budynku i przy hali sportowej, - pomieszczenia w budynku są czytelnie oznaczone, - szatnia zlokalizowana jest na parterze, - stołówka znajduje się na poziomie parteru, posiada drzwi o szerokości umożliwiającej wjazd wózkiem inwalidzkim, - drzwi wewnętrzne są lekkie o szerokości 90 cm, - w budynku nie ma oznaczeń w alfabeci Braille'a.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

1. Dostępność elektroniczna - szkoła w systemie OSE. 2. Dostępność strony internetowej - strona częściowo spełnia warunki ustawy o dostępności cyfrowej stron i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 3. Dziennik elektroniczny LIBRUS umożliwia korzystanie z alternatywnego Panelu Ucznia i Rodzica dostosowanego dla osób z niepełnosprawnościami. 4. Dla uczących się w szkole dzieci z niepełnosprawnościami stosuje się indywidualne metody i formy pomocy oraz wsparcie nauczycieli specjalistów. Alternatywny sposób dostępności komunikacyjnej: kontakt telefoniczny, kontakt korespondencyjny, kontakt e-mail.

Informacje

Liczba wyświetleń: 41
Utworzono dnia: 03.04.2025

Historia publikacji

  • 10.04.2025 10:49, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 10.04.2025 10:47, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 03.04.2025 17:01, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności